Tel: +36-30-449-9528 (munkanapon)
Mikor kapom meg a rendelésem
Munkanapokon 12 óráig beérkező rendelést még aznap feladjuk, és jellemzően a következő munkanapon már meg is kapod.
Módosítanám a rendelést
Kattins a Vissza a kosárba gombra (mobilon lent, asztali gépen jobbra fent).
Csak egy adott időpontban tudom átvenni
Válaszd a Szállítási mód választásakor a Postán maradó, Csomagpont vagy Csomagautomata lehetőséget.
Postán maradó = Postán veszed át, Csomagpont = COOP üzlet, MOL kút, Csomagautomata = Pláza, MÁV állomás.
Így nem kell az órádat és a futárt figyelned, akkor mész érte, amikor időd van vagy arra jársz.
Bankkártyával szeretnék fizetni
Természetesen.
Online bankkártyás fizetési mód esetén a rendelés leadásakor fizetsz, így spórolsz, mert ilyenkor nincs díja a fizetésnek.
Utánvétes fizetési mód esetén a futárnak fizetsz kiszállításkor.
Mikor kapom meg a rendelésem
Munkanapokon 12 óráig beérkező rendelést még aznap feladjuk, és jellemzően a következő munkanapon már meg is kapod.
Csak egy adott időpontban tudom átvenni
Válaszd a Szállítási mód választásakor a Postán maradó, Csomagpont vagy Csomagautomata lehetőséget.
Postán maradó = Postán veszed át, Csomagpont = COOP üzlet, MOL kút, Csomagautomata = Pláza, MÁV állomás.
Így nem kell az órádat és a futárt figyelned, akkor mész érte, amikor időd van vagy arra jársz.
Számlát szeretnék kérni
Automatikusan küldjük a számlát a csomag feladásakor emailben.
Ha adószámos számlát kérsz (cég, alapítvány, iskola,..) csak pipáld ki, hogy adószámos számlát kérsz, és töltsd ki az adatokat.
Csere, visszaküldés
Nem jó a méret, nem tetszett a párodnak? Semmi gond.
A csomag kézhezvételétől számított 14 napig megnézheted, felpróbálhatod a terméket. Ha bármilyen okból nem jön be, visszaküldöd, és egy munkanapon belül visszautaljuk az árát.