Ne aggódj
Ha webshopból vásárolsz, teljesen természetes, ha felmerül a visszaküldés igénye.
Nem jó a méret, nem passzol a szín, nem tetszik a párodnak, és még számtalan egyéb okod lehet rá.
Ne aggódj, nem kell megindokolnod, nem számít, hogy miért szeretnéd visszaküldeni.
Ha a komolyan megírt, jogászok által kimunkált szerződési feltételeinket szeretnéd látni, kattints ide.
Ha egyszerű, rövid, és érthető tájékoztatásra vágysz, akkor folytasd tovább az olvasást.
FONTOS:
1, Fehérneműt, bugyit, melltartót, harisnyát, maszkot egészségvédelmi és higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni!
A Te egészségedet is védjük ezzel.
Csak abban az esetben tudjuk visszavenni, ha a termék zárt csomagolású, és a csomagolás nem lett megbontva.
Azaz, ha nem próbáltad fel.
2, Csak olyan terméket küldj vissza, amit nem használtál!
Nem szagos, nem illatos, nem piszkos, nem mostad ki, nem vágtad ki a cimkét,...
Mintha bementél volna egy boltba, megnézted, felpróbáltad, és ennyi.
Nem ér elmenni benne a bálba, azután visszaküldeni!
Határidő
A termék átvétele után 14 napod van, hogy meggondold magad.
Ha a fenti határidőn belül nem tudod visszaküldeni, az nem gond, a lényeg, hogy határidőn belül jelezd a visszaküldési szándékod, majd mihamarabb add fel a csomagod.
Csere
Ha cserélni szeretnél:
- Juttasd vissza hozzánk a terméket
- Küldj emailben egy bankszámlaszámot
- Rendeld meg az új terméket önálló rendelésként
- Így kb. egyidőben fogod megkapni az új termék csomagját, és a bankszámlaszámodra a korábbi értékét.
Teendők, sorban
1, Jelezd a visszaküldési szándékodat.
Írd meg a visszaküldési szándékodat emailben.
A legjobb, ha válaszolsz egy általunk küldött rendelés értesítő email-re, abban úgy is szerepelnek a rendelésed adataid vagy írj ide hello@oke.hu.
Az emailben szerepeljen (ha arra válaszolsz, amit mi küldtünk, akkor abban már szerepel):
- rendelésed száma.
- visszaküldött termék neve és/vagy cikkszáma.
- bankszámlaszám, ahová kéred a vételárat.
Bankszámlaszám: 2x8, vagy 3x8 számjegy, ami a bankszámla kivonaton szerepel, amit a bankodtól szoktál kapni havonta.
A bankszámlaszámodat emalben írd meg, ne pedig kézzel írt levében jelezd!
Ez NEM a bankkártya száma, ne aggódj, nem lehet "lopni róla", csak befizetni rá, ahogy mi is pénzt fogunk küldeni neked.
2, Csomagold be és add fel
Csomagolás
A visszaküldendő termékeket sértetlen, problémamentes állapotban, lehetőleg eredeti csomagolással együtt csomagold be.
A csomagolás olyan legyen, ami kibírja az utazást.
Ha csak egy papírba csomagolod be, az szétszakadhat szállítás közben.
Legegyszerűbb, ha azt a csomagolást használod fel, amiben mi küldtük neked a csomagot.
Azonosítás
Fontos, hogy be tudjuk azonosítani, melyik rendeléshez tartozik a visszaküldött csomag.
- Ha ugyanolyan néven rendeltél, mint ahogyan feladod, nincs teendőd.
- Ha más néven rendeltél, tedd a csomagba a szállítólevelet vagy csomagolásra írd rá a rendelés számát.
Kivel küldöd el
Hogy milyen futárszolgálattal (pl. Posta), milyen típusú csomagban küldöd, az a te döntésed. Olcsó pl. a Foxpost, vagy ha Postán, postán maradóra adod fel.
Úgy add fel, hogy legyen róla papírod. tehát NE sima levélként, mert ha esetleg eltűnik a csomag, akkor se áru, se pénz!
A visszaküldés költségét neked kell állni.
Ne add fel portós (címzett fizet), vagy utánvétes formában, azt nem tudjuk átvenni !
Ne add fel automatába, csomagpontra, azt nem tudjuk átvenni !
Cím - postán maradó feladáshoz (picit olcsóbb): OKÉ Nyírbátor Szabadság tér 3 4301
Cím - normál feladáshoz: OKÉ Nyírbátor Benczúr Gyula u. 26. 4300
3, Várj egy picit
Időbe telik, amíg megérkezik hozzánk a csomagod.
Ha megkaptuk tőled, jelezzük neked emailben.
Ezután ellenőrizzük a visszaküldött termékek mennyiségét és minőségét.
Ha minden rendben, utaljuk az összeget. Miután megkaptuk a csomagodat, általában 2 munkanapon belül visszautaljuk az összeget.
Ha megtörtént az utalás, küldünk emailt.