Az OKÉ sütiket használ, hogy az oldal működése gyors, és barátságos legyen. Süti szabályzat

Szállítási és fizetési információk

Röviden

Szállítási díj: 

  • Házhozszállítás ingyenes: 19.999 Ft feletti vásárlás esetén, ez alatt is csak 1.490 Ft.
  • MPL csomagpont, automata, Postán maradó, MOL kút, Coop üzlet: ingyenes 19.999 Ft feletti vásárlás esetén, ez alatt is csak 990 Ft.

A termékek összértéke számít a kosárban. Ha kuponod van, a kuponnal csökkentett értéknek kell elérnie az adott összeget.

Fizetési díj:

  • Online bankkártyás fizetés , Átutalás, SZÉP kártya esetén nulla Ft.
  • Utánvét esetén +590 Ft

Szállítási idő: Másnap már a vevőnél van a munkanapon 12 óráig beérkező rendelések 98%-a !
Előfordulhat, hogy a szállítási idő 2-3 munkanap különleges alkalmakkor, pl. Black Friday, Karácsony, időjárási nehézségek,... esetén.
A csomagot munkanapon tudjuk feladni, és munkanapon szállítják ki.

Fontos, hogy gyorsan megérkezzen? Akkor ne fizess átutalással és szép kártyával (erre várnunk kell), és ne kérd automatába (telítődhet, és akkor plusz 2-4 nap)!

A futárcégtől kapott levélben lévő link alapján mindig meg tudod nézni, hol jár a csomagod.

Szállítási módok:

  1. Házhozszállítás (MPL futár)
  2. Postán maradó (bemész érte a postára)
  3. Csomagautomata (pl. plázákban)
  4. Posta pont (Coop üzlet, MOL kút).

Fizetési módok:

  1. Utánvét
  2. Banki átutalás
  3. Biztonságos online bankkártyás fizetés.
  4. SZÉP kártya
 

Szállítási módok

Általános információk

Amikor a csomagot a szállítónak átadjuk email-t fogsz kapni a csomag azonosító számáról. Ezt az üzenetet érdemes eltárolni, mert ennek az azonosítónak a segítségével követhető nyomon a csomag útja a http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes weboldalon és ez alapján tudják majd keresni a postán is.


Házhozszállítás futárszolgálattal (MPL postafutár)

Akkor válaszd ezt a szállítási módot, ha tudsz olyan címet (akár munkahelyit) megadni, ahol munkaidőben (8 és 17 óra közöttvalaki átveszi a csomagot.

E-mailben értesítünk a csomag feladásáról és érkezéséről.  

Amennyiben nem talál a rendelésben megadott címen a kézbesítő, akkor a postaládában fogsz értesítést kapni a csomag érkezéséről, vagy a posta futár telefonon veszi fel a kapcsolatot Veled. Sikertelen kézbesítés esetén az MPL a következő munkanapon ismételten megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha ez a próbálkozás is sikertelen, akkor az értesítésen szereplő postán veheted át a küldeményed 5 munkanapig.

Amennyiben a szállítással kapcsolatban olyan közlendőd van, amit szeretnél megosztani a futárral (pl. nem jó a csengő), azt a megrendelő lap utolsó részében található megjegyzés rovatban tüntesd fel. Ezeket a megjegyzéseket fel szoktuk tüntetni a csomagon, de a speciális kérések teljesítése nem rajtunk múlik.

Ingyenes szállítás 19.999 Ft-ot meghaladó rendelési érték esetén, ez alatt is csak 1.490 Ft.

Fizetési mód díja: Online bankkártyás fizetés vagy Átutalás vagy SZÉP kártya esetén ingyenes. Utánvét esetén +590 Ft. 

Amennyiben 5 napig sem kerül átvételre a küldemény, úgy az MPL visszaküldi a csomagot hozzánk. Az oda és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük.


Postán maradó csomag

Akkor válaszd ezt a szállítási módot, ha nem tudod egész nap otthon várni a csomagot, és úgyis a közelben van a posta, be tudsz érte menni, választható Posták listáját itt találod
Utánvét esetén nem választható. Miért? Mert sokan elfelejtkeztek róla, hogy csomagjuk jött.

E-mailben értesítünk a csomag feladásáról és érkezéséről. 

A megrendelés leadásakor kiválaszthatod, hogy melyik postán szeretnéd átvenni a csomagot. Személyesen, személyazonosság igazolásával veheti át a postán a tőlünk megrendelt termékeket a csomag címzettje. (Előfordulhat, hogy a reggeli órákban még nem, de délután már megérkezik a csomag). Az átvételre 5 munkanapig van lehetőség. Amennyiben ez idő alatt nem kerül átvételre a csomag, úgy az MPL visszaküldi hozzánk és a szállítási díjat a megrendelőre terheljük.

Ingyenes szállítás 19.999 Ft-ot meghaladó rendelési érték esetén, ez alatt is csak 990 Ft.

Fizetési mód díja: Online bankkártyás fizetés vagy Átutalás vagy SZÉP kártya esetén ingyenes. Utánvét esetén +590 Ft. 


Csomagautomata (MPL)

Akkor válaszd ezt a szállítási módot, ha nem tudod egész nap otthon várni a csomagot, és közelben egy plázában, állomáson van MPL csomagautomata, be tudsz érte menni.

Csomagautomatából munkaidő után, vagy akár hétvégén is át tudod venni a csomagodatválasztható Csomagautomaták listáját itt találod

E-mailben értesítünk a csomag feladásáról és érkezéséről. 

Figyelem! Csomagautomatán történő átvétel esetén csak bankkártyás fizetés lehetséges!
Az őrzési idő 2 nap! Ennek lejártával a csomagodat átviszik egy közeli postára. Amikor oda megérkezik, küldenek róla értesítést.

A Csomagautomaták lényegében egy képernyővel ellátott kezelőfelületből és különböző méretű rekeszekből állnak, amelyek a csomagokat rejtik. A Csomagautomatáknál az átvétel gyors - az SMS-ben kapott kód és a rendeléskor használt telefonszámod megadásával máris megkapod a csomagot. Ezen kívül jellemzően napi 24 órában állnak a rendelkezésünkre. Bővebb infó: http://www.posta.hu/csomagautomata

A megrendelés leadásakor kiválaszthatod, hogy melyik csomagautomatából szeretnéd átvenni a csomagot. E-mailben értesítünk a küldemény érkezéséről. Az átvételre 5 munkanapig van lehetőség.

Ingyenes szállítás 19.999 Ft-ot meghaladó rendelési érték esetén, ez alatt is csak 990 Ft.

Fizetési mód díja: Online bankkártyás fizetés vagy Átutalás vagy SZÉP kártya esetén ingyenes. Utánvét esetén +590 Ft. 


PostaPont (Coop üzlet, MOL kút)

Akkor válaszd ezt a szállítási módot, ha nem tudod egész nap otthon várni a csomagot, és úgyis a közelben Coop vagy MOL csomagpont, be tudsz érte menni.
A legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után, vagy akár hétvégén is elhozhatod a csomagodat, 
a Postapontok listáját itt találod

E-mailben értesítünk a csomag feladásáról és érkezéséről. 

A megrendelés leadásakor kiválaszthatod, hogy melyik Posta Ponton szeretnéd átvenni a csomagot. E-mailben értesítünk a küldemény érkezéséről. Személyesen veheti át a megrendelt termékeket a csomag címzettje. (Előfordulhat, hogy a reggeli órákban még nem, de délután már megérkezik a csomag). Az átvételre 5 munkanapig van lehetőség. Amennyiben ez idő alatt nem kerül átvételre a csomag, úgy az MPL visszaküldi hozzánk és a szállítási díjat a megrendelőre terheljük.

Ingyenes szállítás 19.999 Ft-ot meghaladó rendelési érték esetén, ez alatt is csak 990 Ft.

Fizetési mód díja: Online bankkártyás fizetés vagy Átutalás vagy SZÉP kártya esetén ingyenes. Utánvét esetén +590 Ft. 


Fizetési módok

Utánvét

A fizetési mód díja: 590 Ft
A csomag átvételekor fizetsz. A csomagautomata kivételével minden szállítási mód esetén tudsz készpénzben és bankkártyával is fizetni.
50e Ft alatti csomagok esetén választható. Postán maradó szállítás esetén nem választható.

Utánvét esetén mindig megpróbálunk telefonon elérni, így ellenőrizve, hogy működő és elérhető telefonszámról van szó, illetve, hogy a megrendelő tud-e a megrendelésről.
Amennyiben az általad megadott telefonszámon nem tudunk elérni, a rendelést követő 3. napon töröljük a rendelést. Minimum 3 alkalommal, minimum 2 különböző napon próbálkozunk.

Banki átutalás

A fizetési mód díja: nulla Ft.
Banki átutalás esetén a a csomag értékét a megrendelést követően az alábbi módon utalhatod:

név: Várhegyi István
bankszámla száma: 10700402-71561749-51300009
megjegyzés: írd be a rendelés számát.

Ha elutaltad, küldj egy emailt, hogy így gyorsabban feldolgozzuk.
Kérjük, 3 napon belül utalj, utána automatikusan töröljük a rendelést.

Biztonságos online fizetés bankkártyával

A fizetési mód díja: nulla Ft.
A kényelmes és biztonságos online fizetést egy ismert magyar bank, a CIB Bank Zrt biztosítja.

Ha nem sikerül a fizetés, próbáljuk veled felvenni emailben a kapcsolatot a kifizetéssel kapcsolatban. A sikertelen állapotban maradt rendeléseket 3 nap után töröljük. 

Miért biztonságos ?

  • Biztonságos, titkosított, tőlünk független banki felületen zajlik a tranzakció.
  • Nem látjuk, nem kapjuk meg a bankkártyád adatait.
  • Csak a kártyás vásárlás eredményességéről értesülünk.
  • A Bank nem látja, mit vásárolsz.

Milyen bankkártyát fogadunk el ?

dombornyomott VISA, VISA Electron, MasterCard típusú kártyákat tudod internetes vásárláshoz felhasználni.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődj bankodnál, hogy a kártyád felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. 

A fizetés folyamata

A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után a CIB Bank weblapjára irányítunk, ahol a Bank által használt, 256 bites TLS titkosítással védett tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyáddal.

Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a CIB Bank fizetési szerverén a kártya számát és lejárati dátumát megadják.

A folyamat a következő, miután a webshopban kiválasztottad az árukat, kosárba helyezted, a pénztárban megadtad az adataidat, kiválasztottad a szállítási módot, és a fizetési módot (Biztonságos online bankkártyás fizetés):

  • A megrendelés elfogadása, elküldése után néhány másodperccel átkerülsz a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára
  • Itt a fizetés megkezdéséhez a kártyaadatait kell kitöltened (a CCV = ellenörzőkód, a kártya hátoldalán lévő szám utolsó 3 számjegye)
  • A Fizetés gombra kattintva elindíthatod a tranzakciót
  • A fizetést követően visszatérsz a webshop oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kapsz visszaigazolást.
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.
A CIB Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni.
Természetesen emailben is kapsz visszajelzést, hogy a fizetés sikeres volt-e. 
 

Sikertelen fizetés

Sikertelen tranzakció esetén a CIB Bank hibaüzenetben, a képernyőn közli a hiba okát, de emailben is jelezzük a sikertelenséget.
  • Amennyiben nem kerülsz visszairányításra a fizetőoldalról a webshop oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül.
  • Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattintasz, ill. bezárod a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
  • Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.

További kérdések és válaszok a online bankkártyás fizetésről itt.

 

SZÉP kártyás fizetés

A fizetési mód díja: nulla Ft.
Kérjük, 3 napon belül utalj, utána automatikusan töröljük a rendelést.

OTP, MBH, K&H SZÉP kártyás fizetés részletes információjához kattints ide https://www.oke.hu/szep-kartya